4. februar 2011

Tokrat malo drugačna

Čestitka, za prijateljico, ki je rodila fantka Lukca. Sem mogla probat nekaj novega, in nastal je vožiček v katerem se pod odejico skriva čestitka (napis). Seveda voziček ni moja ideja, našla sem jo pri Mayi.

Glede na to, da mi je končni izdelek zelo všeč, bo sigurno nastal še kakšen :)

16 komentarjev:

Janja pravi ...

Kako se mi dopade :)). Super! Lp

Alenka pravi ...

Tale voziček je pa res lušten!!!!

Neža pravi ...

Ja, luškan je, ni kaj.

Amikadeja pravi ...

Super oblika voščilnice! Fajn ideja in lepa izvedba!

Annie pravi ...

such a beautiful baby creation you have made! thank you for stopping by my blog and leaving me a lovely comment. enjoy your weekend.
hugs, annie x

Mojca pravi ...

uau! ne samo ideja, tudi izvedba... čudovito.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Uuu, ta voziček je pa fenomenalen! :)

Manuela pravi ...

Voziček je super lep! ♥

Lepo se imej,
ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

Tanja E. pravi ...

Tale voziček je čudovit!! Izbrala si krasno barvno kombinacijo in izdelava ti je lahko v ponos. Super! LP:)

Eli pravi ...

Super slatko! Blog i sve vaše stvarčice izgledaju odlično! :)

Vladuška pravi ...

Prekrasen voziček si naredila in ob pogledu nanj ti res verjamem, da jih bo nastalo še več.

DidiArt pravi ...

čudovit voziček...

arba pravi ...

Prekrasna čestitka, pravi ukras i uspomena.
Divni su ti radovi.
Lijep pozdrav!

flo pravi ...

ni dolgo tega ko sem ga tudi jaz izdelala. Krasno ti je uspel

Anonimni pravi ...

krasen je!

lp
iris

bub-art pravi ...

vrlo liejepo. Pozdrav birgit