15. september 2016

Barčica po morju plava

Prva polovica mojega dopusta je končana, druga pa bo v zimskih mesecih. Ker se mi že toži po morju in vsemu kar spada zraven, vam pokažem, kakšno voščilnico je dobil prijatelj, ki je praznoval še v poletnem mesecu.

Narejena je iz eko kartona, traka iz jute, distresov in Viva štampiljk Ob obali. Uporabljeni so pravokotniki in napis od Najlepšega para.



Prijavljam jo:
Craftalnica - Moška voščilnica
Stamping Sensations - One for the boys
Najlepši par  - Galerija september

Želim vam lep dan,
Vladka 

12 komentarjev:

AndrejaM pravi ...

Verjamem, da se bo gospod ob pogledu na tole lepo voščilnico vso zimo spominjal poletja, ko jo je dobil!

Helena pravi ...

Všeč mi je tisti postrani okvirček. Čudovita morska voščilnica.

Goga pravi ...

Zelo lepa moška voščilnica. Lepo bo spomnijala na morje tudi v hladnih dneh.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici, lp Lili

Zvonka pravi ...

Zelo všečna moška voščilnica je nastala pri tebi.

Tjaša pravi ...

Zelo elegantna moška voščilnica. Prav za kakšnega gospoda. Zelo lepo! :)

Tina Z. pravi ...

o, kako krasna morska in še elegantna povrhu!

moi pravi ...

Krasno si pričarala morje in njegovo globino. Všeč mi je mix eko kartona in jute in temno modrega papirja.

pinky pravi ...

Love your sea scape card! Very masculine. Thanks for joining us at Stamping Sensations.
Pinky

Andreja pravi ...

Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-)) Všeč mi tvoja morska voščilnica in dvojni okvir na njej.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

DRASSIKA pravi ...

PRava morska voščilnica, vesela sem, da si jo pokazala v izzivu CRAFT-alnice.

Tanja E. pravi ...

Čudovita moška voščilnica, prejemniku pisana na kožo in take so najboljše, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna moška voščilnica.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!