2. februar 2017

Čas za sladkanje

                              Drage moje spremljevalke, najprej naj vam zaželim:
     Srečno, zdravo in ustvarjalno leto 2017.

Upam, da ste praznike preživele v družbi svojih najdražjih. Ker je čas obdarovanja že mimo, je pravi trenutek, da se malo posladkate pri meni.



Torej čas je za bonbonček, do 02.02.2017, žrebanje bonbončka bo 03.02.2017. Vsebina bonbončka je zaenkrat še skrivnost :)

Pustite komentar pod tole objavo in link na svojem blogu. :)

Želim vam lep in ustvarjalen dan,
Vladka 

14 komentarjev:

moi pravi ...

O, sladkanje kar tako, to mi je všeč ;)
Sicer sem tudi tapravi sladkosned, kar lahko moja tehtnica potrdi ;)
Sem pa tudi za tako sladkanje na blogu ;)

Vse dobro v novem letu tudi tebi in tvojim.

Hali pravi ...

ii kako lepo, vse lepo tudi tebi in veliko ustvarjalnih uric :-)

Valerija pravi ...

Vladka, tudi tebi vse lepo v novem letu! Tvoje sladkarije že krasijo stranski stolpec na mojem blogu. Sladkarijam takšnim in drugačnim se le stežka uprem, zato hvala za priložnost.
Lp

Vladuška pravi ...

Vse dobro in ustvarjalno v letu 2017 tudi tebi! Za sladkarije pa je vedno čas :)

Anja Ž. pravi ...

Krasno in ustvarjalno leto 2017 tudi tebi! Za sladkarije se pa tudi jaz rada postavim v vrsto :)

iris-irena pravi ...

Ja, sladkostim se je težko upreti! vse lepo in veliko ustvarjalnih trenutkov v tem letu ti želim,
lp

vida pravi ...

Sej me poznaš, cuker in jaz smo eno ;)

Vse lepo v 2017 :)

Zvonka pravi ...

Vladka, tudi tebi srečno, predvsem pa zdravo leto 2017 in naj te spremlja ustvarjana muza.
Bonbončku se pa nikoli ne morem upreti.

Sapfina (Barbara) pravi ...

O, ocitno me je tale bonboncek poklical k sebi. In sem prisla. :)) Vse lepo v novem letu ti zelim in se zagotovo se vrnem na obisk. ;)

Marjeta pravi ...

Vse lepo v letu 2017 tudi tebi in vsem tvojim.
Lepe voščilnice in škatlice sem našla na tvojem blogu. Še posebej me je pritegnila tista v ˝vintage˝izvedbi. Ker pa se sladkarij nikoli ne branim sem hitro tvojo sličico pripela na svoj blog. Oglasi se kaj.

LP, Marjeta

Majda pravi ...

Hvala za lepe želje!
Veliko sončka želim v tem letu, pa veliko časa za ustvarjanje :-)
Pridem spet - sem videla, da je še veliko stvari, ki so vredne ogleda, Majda

Andreja pravi ...

Hvala za tole priložnost sladkanja ...
Tebi pa želim vse dobro in veliko novih ustvarjalnih idej :-))

Tina Z. pravi ...

oo, sem totalni zasvojenec s sladkim, tako da hvala za to priložnost, tebi pa veliko časa za ustvarjanje in tudi sicer vse dobro!

Marjeta pravi ...

Upam, da nisem že prepozna se za postavit v vrsto. Z veseljem se pridružim temu sladkanju.